Munkebonet

Pr. den 1/3-2016 flytter vi vores internet forsyning over på en helt ny platform, som skal sikre at vi også i fremtiden kan levere en hurtig og driftsikker løsning på vores internet.

Hvad betyder det for dig som er medlem:

Login
Fra den 1/3-2016 vil man blive mødt af en login skærm, første gang man går på nettet efter denne dato.  Her skal du angive det brugernavn og password som er tilsendt dig informationsbrevet fra Antennelaug 78 Øst. Det er derfor vigtigt at du gemmer dette brev og dine oplysninger.
Login vil normalt kun skulle foretages første gang du lukkes ind i det nye system.

Support
Modsat før, kan vi nu yde support på internet og email. Du kan ringe på tlf. nr. 44 22 25 26, mandag til fredag mellem kl. 17:00 og 21:00, samt lørdag og søndag, mellem kl. 10:00 og 14:00.

Email
Vi giver dig nu en forbedret mulighed for at benytte e-mail gennem os. Du får nu en postkasse på 250MB og mulighed for at vælge dine egne adresser. Op til 5 stk får du mulighed for at lave selv via vores web-interface. Du vil have mulighed for at vælge mellem disse 2 domæner, @ant78.dk og @munkebonet.dk.
Desværre betyder dette at vi må nedlægge den mail som hedder @munkebo-borger.dk. Dette vil ske 1/6-2016. Lad os på forhånd understrege at der er INGEN mulighed for at beholde sin @munkebo-borger.dk mail, uanset hvor meget man ønsker at klage over det. Det er teknisk umuligt, da vores tidligere samarbejdspartnere på området, Stofa A/S og Munkebo Antennelaug har nægtet os en mulig forwarding fra domænet eller en administrativ overtagelse af domænet.
Derfor beder vi alle som benytter @munkebo-borger.dk mail, til at registrere sin nye mail , eller alternativt vælge en e-mail adresse hos en af de ”store” udbydere af gratis e-mail som Google, Apple, Microsoft, etc., og få flyttet deres data til den nye mail. Det er muligt at få hjælp fra supporten til dette, hvis det skulle være nødvendigt.
Emails kan oprettes fra den 8/2-2016.

Du kan læse hele vores infoskrivelse her

 

Side opdateret 10/2-2016