Inden fejlmelding TV
Inden du fejlmelder problemer med TV-signalet hos Stofa, skal du gennemgå følgende 6 punkter, som indeholder de typiske fejl.
- Undersøg, om der er strøm til radio-/tv-apparatet.
- Prøv at søge kanalerne ind igen.
- Undersøg, om antennekablet og andre kabler er forbundet korrekt.
- Prøv at slutte apparatet, som du har problemet med, direkte til den første radio-/tv-stikdåse eller fordeler.
- Prøv med et andet antennekabel.
- Spørg din nabo, om han har samme problem som dig med signalerne.
Ifølge serviceaftale gælder følgende:
Hvis Stofa vagt modtager meddelelse om væsentlige fejl, der berører mere end 1 husstand, vil fejlen blive rettet på vagten. Såfremt fejlmeddelelsen kun berører 1 husstand, vil fejlretning blive udført i normal arbejdstid.
Medlemmet hæfter selv for følgende fejl, jævnfør Serviceaftale:
- Opgravning, hvis Stofa vurderer, at din stikledning er defekt og skal udskiftes.
- Fejl på dit antennekabel mellem første radio-/tv-dåse eller fordeler til dit radio/tv.
- Fejl på din antenneforstærker eller dit eget antenne fordelingsnet i boligen.
- Fejl på dine radio-/tv-apparater.
- Fejl på internt installation i huset.
- Fejlopsætning af eget udstyr.
Fejlmelding skal ske til Stofa A/S, 88 30 30 30