Generalforsamlingen aflyst.
Generalforsamlingen som skulle afholdes 1. Kvartal 2021 er blevet aflyst og bestyrelsen har vedtaget at udskyde den ordinære generalforsamling til 1. Kvartal 2022, grundet Corona-pandemien.
Grunden er, at vi på nuværende tidspunkt ikke ved hvilke COVID-19 restriktioner der vil være ved afholdelse af vores generalforsamling i indeværende år. De restriktioner der er, gør at vi blandt andet ikke kan overholde afstandskrav m.m. i de lokaler vi kan få stillet til rådighed.
Lidt nyt fra arbejdet i bestyrelsen:
- Vi har i den tid der er gået sat flere ting i gang i antenneanlægget.
- Den nye lovgivning omkring el-tilslutning, har vi sat i gang og afsluttet.
- Vi undersøgte også hvad vi kunne gøre for at fjerne støj i anlægget. Her fik vi et tilbud på udskiftning af samtlige fordelere og det har vi også sat i gang. Det skal være færdig her i juli måned.
- Ved gennemgang af anlægget har vi fundet 57 skabe der skulle skiftes, det er også sat i gang. Det skal været færdig i juli måned.
- Sortseer-kontrol får vi også undersøgt af Stofa, som de laver samtidig med udskiftning af fordelere.
- Stofa og C5 lister skal gennemgås for fejl og rettes.
Bestyrelsen forsætter som nu.
Formand: Ove Thomsen
Kasserer: Jens Tranekjer
Næstformand: Niels Jørn Kirkebæk
Sekretær: Steen Østergård
Bestyrelsesmedlem: Knud Christian Jensen
Suppleanter: Gerner Uhrenholdt og Kurt Hansen
Revisor: Ole Kjærgaard og Per Friis
Revisor supplant: Reynir Johannson
På bestyrelsens vegne
Ove Thomsen